HAPPY BIRTHDAY TO ME! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Peeters - WaarBenJij.nu HAPPY BIRTHDAY TO ME! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Peeters - WaarBenJij.nu

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Maart 2017 | Suriname, Paramaribo

Bijna vergeten om te melden, maar op 25 februari was het dan zo ver, eindelijk was ik jarig en ben ik 25 jaar geworden! Wie had ooit gedacht dat het op mijn verjaardag 30 graden zou zijn! Een dag van voren hebben we een tripje met de boot gemaakt naar fort nieuw Amsterdam en andere plantages! Het was een gezellig en leerzaam dagje! Op de dag zelf werd me gezegd door Byèn, Eef en Ylaise dat ik 100 gram rijst, naald en draad en een zaklamp nodig zou hebben, oh en ik moest netjes gekleed gaan! Ik dacht bij mezelf oh god wat zijn die van plan, maar uiteindelijk bleek dat ik dat niet nodig had.. het was gewoon een grapje.. gelukkig maar! We zijn deze dag eerst naar de Fernandes bakkerij geweest om lekkere broodjes te halen en daarna zijn we even naar de palmentuin geweest en hebben we lekker gezwommen bij hotel Torarica! 's avonds hebben we ons door onze vaste taxichauffeur naar blauwgrond laten brengen, toen hij aankwam heeft hij me een roos gegeven.. kei lief! hij heeft ons naar Mirosso gebracht waar we lekker gingen eten.. we kregen zo veel eten dat de tafel te klein was! daarna zijn we op stap geweest bij Tequila. Toen we rond 00:30 daar kwamen was er nog geen drol te doen.. maar langzaam stroomde er steeds meer mensen binnen waardoor het in mum van tijd vol was. Het was een gezellige avond vol met sjansende Surinamers, dancebattles en cocktails!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 29 Jan. 2017
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 97202

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 28 April 2017

Stage in het Academisch Ziekenhuis Paramaribo

Landen bezocht: